10 Eylül 2012 Pazartesi

YENİ SEZONDAN BEKLENTİLER (TBL)

                   
  1. Ergin Ataman’ın zayıflaması. Siena zamanlarındaki o tombul adama doğru gidiyor hocaefendimiz. Yine de saçlarını uzatmamasıyla avunuyoruz.

  1. Turkish Ginobili Muratcan ve Tutku Nash Açık’ı aynı takımda buluşturan Erman Kunter’e ilk maç öncesi plaket verilmesi ve temsili olarak bu iki oyuncuya milli takım forması giydirilmesi.

  1. Nedim Yücel-Ümit Sonkol ikilisiyle, Barış Hersek-İzzet Türkyılmaz ikilisinin 2’ye 2 maç yapması ve bunun ntvspor’dan yayınlanması. Barış’la İzzet’in bu ikisini yenene kadar milli takıma alınmaması.

  1. Murat Özyer’in twitlerinden en azından birinin güldürmesi.

  1. Cenk Akyol’un Naz Aydemir’den ayrılarak Tercüman Samet’in yolunu açması ve Deco’nun CeNk AkYoL (kalp) videolarına devam etmesi.

  1. İsmail Şenol’un 3 maç üst üste kazanan her takıma “bakalım peri masalı devam edecek mi” demeye devam etmesi.

  1. Ununu elemiş oyunculardan Hakan Köseoğlu’nun formasını 3 takımdan birinin emekli etmesi, Asım Pars’a ekstradan bir adım atma hakkı verilmesi (vermeseniz de atıyor zaten) ve Cüneyt Erden’in istediği hafta istediği takımda oynayabilmesi.

  1. Kerem Tunçeri’nin Anadolu Efes reklamlarında bu sefer en azından bir Ahmet Kaya şarkısı söylemesi

  1. Halil Üner’in şu twit’inin atasözleri ve deyimler sözlüğüne girmesi. https://twitter.com/coachhaliluner/status/205429224637612032

  1. Koçum Benim’in tekrarlarının dönmesi.


5 yorum:

  1. başkan güldüğümü ifade etmeyi sevmem ama 1 saattir 6. maddeye gülüyorum. resimle birlikte çok acaip. 3. maddeye hiç girmiyorum. gerçi panik yaptım seçim yaparken, hepsi efsane.

    YanıtlaSil
  2. dönüşün efsane olmuş başkan. 2. ve 3. maddeler için gerekli girişimleri derhal başlatıyoruz. twitter'dan heşteg mi kasarız yoksa deko bakan tanıdıklarını mı devreye sokar bilmem ama bu ikisi yapılmalı. ve halil üner :(((((

    YanıtlaSil
  3. eyvallah beyler. tutku, muratcan, nedim, ümit gibi adamlar gerekirse kendi milli takımlarını kendileri kurmalılar:(

    YanıtlaSil
  4. ümit sonkol'un geçen sezon avrupanın en iyi 2. liginde yaptığı istatistikleri bir sırp yapsa mişko onu 30 yaşında real madrid'e kitlerdi :( ah canına yandığımın paşaportu :(

    YanıtlaSil