3 Mayıs 2013 Cuma

euroleague ödülleri ayağınıza geldi

euroleague yönetiminin yanlı tavırları ve ödül töreninin rezalet olması nedeniyle bu sene 2.sini düzenlediğimiz euroleague ödüllerinin kapsamını genişletelim, fikirlerine önem verdiğimiz isimlere de soralım dedik. önce yaptığımız oylamanın sonuçlarını vereceğiz. en sonda ise sorduğumuz tüm ulema ve ulema adaylarının cevaplarını vereceğiz. iyi seyirler.

en iyi 5

pg : bobby brown



sg : dimitris diamantidis




sf : rudy fernandez




pf : viktor khryapa




c : ante tomic




3 ve 4 numaralar hariç muhteşem bir çekişme yaşandı. jamon ve spanoulis son ana kadar bobby brown'u tehdit etseler de başarıya muvaffak olamadılar. uzun rotasyonunda ise khryapa resmen tecavüz etti. oyların %80'ini alarak seçim bölgesinde tulum çıkartan hıryapa mvp ödülüne de en yakın isim. 5 numarada ise yine müthiş bir çekişme vardı 5 oy alan ante tomic, 4 oy alan paul davis ve 1 oy alabilen luka zoric arasında son ana kadar çekişme devam etti. sonuçlara müdahale edip luka zoric'i oraya yazacaktık ama güvenin simgesi şanlıspurs'e bu yakışmaz diyerek deko beni ikna etti.


en iyi çıkış yapan oyuncu

1)  bobby brown

sezonun en iyi 5'ine seçilmekle kalmadı ilk defa boy gösterdiği euroleague arenasında en iyi çıkış yapan oyuncu ödülünü de aldı. 3 kişi tarafından 1. sıraya koyulan siena'nın skorer oyun kurucusu 11 puanla liderlikte.


2) ante tomiç - paul davis




2.liği ante tomic ve paul davis birbirleriyle paylaştılar. en iyi 5 oylamasında da kıl payı önde olan tomiç yine burada da paul davis'i son anda yakasından yakaladı. iki oyuncu da 7'şer puan aldılar ve 2.lik koltuğunu paylaştılar. koltuğa sığmadıkları için paul'u 1.lik koltuğuna oturtturup bobby brown'u da kucağına verdik. küçücük adam tek sonuçta ::










3) shawn james - ricky hickman





yine ödülü paylaştırmak zorunda kaldık. shawn james 3 kişiden oy alırken hickman 2 kişiden oy alarak 3.lüğe yerleşti. ikisine de helal olsun tabii.

en iyi savunmacı


1) jamon lucas gordon

savunma ödüllerine resmen damga vurdu. 19 puan toplayarak ve 9 kişinin 5'i tarafından ilk tercih olarak liderliği aldı.

2) dimitris diamantidis

avrupanın gelmiş geçmiş en iyisi olduğu yerde tepede değil ama bir altında. utansanız iyi olur lanet olası türkler.

3) viktor khryapa

aslında burada khryapa'yla beraber 2 kişi daha vardı aynı puanı toplayan ama bu defa sansürü bastık. ayıptır günahtır yani :(



en iyi coach


1) argiris pedoulakis
















sanıyorum biraz play-off'ların da etkisiyle farkla burada lider oldu. beklentileri aşması değil de maç içi ve maç öncesi hazırladığı sürprizlerle cidden burayı hakediyor. yine de biraz daha çekişme beklerdim özellikle laso ile.


2) zan tabak













"son tabak kırılana kadar" var mı ötesi :(


3) pablo laso












bana göre yılın coachu. geldiği noktanın daha ilerisine de gideceğine inanarak söylüyorum büyük iş başarıyor.





en büyük hayal kırıklığı

1) bo mccalebb





benim sezon öncesi fb ülker f4 yapabilir tahminimle dalga geçenlerin %90'ı 1 numaraya bo'yu koymuş ahahaha neyse ashjdka liderliği sonuna kadar hakediyor maşallah diyelim hiç bozmasın.

2) mike batiste


















dia gelir pick'i oynar
gözlerim hep onu arar
hatıralar benle ağlar
neredesin pick and roll'ler

dındınıdınıdındınıdındııın

3) malik hairston




















hepsi bir yana malik hairston'ı pek kimse listeye koymamış ama yılın en büyük hayal kırıklığı bence. nasıl olur anlamıyorum.


ismail şenol özel ödülü : yılın peri masalı ( takım )


1) caja laboral

zan tabak'ın ilk zalgris maçından sonra basın toplantısında söylediği son tabak kırılana kadar euroleague kovalayacağız sözü euroleague'in satılmış hakemleriyle son8'de sonlansa da bu senenin peri masalını caja yazdı. okuması bize düşer.

2) panathinaikos

pao ise peri masalını yazmaya top16'nın ikinci yarısında başladı. sezon başı bakıldığında vasat görülen kadroyla buraya kadar gelmeleri cidden büyük iş.

3) khimki

sezon başı beşiktaş'la bizim peri masalı adayımızdı. allah var beşiktaş da gereken peri kapaklarını topladı ilk turda. khimki ise biraz şansızlık biraz ahmaklıkla son anda son8'in kapısından döndü ama olsun. kc rivers'ın son saniye fb ülker'e attığı basket gibi sonuçta basketbol kırmızı ışık yanmadan bitmiyor. erken havaya girdiler ve başlarını oly kesti :(


en kırık oyuncu


bu soruyu hemen hemen hiç kimse anlamamış. geçen sene yazdığımız için çok da detaya girmemiştik anlaşılır diye ama olsun. biz kendi cevaplarımızı koyar geçeriz. işte kırık gibi kırık en iyi 3 oyuncu.

1) emir preldzic
















ahahaha burayı sonuna kadar hakediyor. yani ondan başkasını buraya koymak basketbol tanrılarına ihanet olurdu kesinlikle.

2) david andersen















emir buraya girer de andersen durur mu? savunma yapmak için gong sesi bekleyen adamdan yılın transferi olur mu?

3) antonis fotsis

















semih'e katılıyorum. tüm suçu scariolo'ya atmak güzel ama 2 senedir neredesin be adam. adını duyan kulaklar kendine inanmıyorlar artık.


kim hangi tercihlerde bulunmuş peki:


mete budak

en iyi 5: Bobby Brown-Diamantidis-Kostas-Khryapa-Tomic
Savunmacılar: 1-Jamon Gordon  2-Kyle Hines  3-Diamantidis
Hayal kırıklığı: "1-Bo 2-Caner-Medley 3-Batiste" Peri masalı: "Caja Laboral" valla başka takım söylemek istemiyorum, yok çünkü bence.

En iyi koç: "1-Messina 2-Pedoulakis 3-Tabak"

Kırık ne anlamadım ama ajfsad :(


***

trouble

Baskan ilk 5 im tabiki biraz duygusal zaten cok da takip edemedim asdfs

boby brown-rudy fernandez-khryapa-lampe-krstic/ diger 3: Carl english asds-tomic-spanoulis

En iyi koc madrid kocu (pablo laso'ydu herhalde)

En iyi cikis yapan sutoglan. Adam futbol macini birakip basket izleyeecek duruma geldi asfdfs. Baskan o da boby brown der ve bitiririm

***

semih tuna

EL 5: Diamantidis-Spanoulis-Fernandez-Maciej Lampe-Tomic

EL ikinci 5: Milos Teodosic-Bobby Brown-Andres Nocioni-Paul Davis-Luka Zoric

En iyi çıkış yapan: 1) Mateusz Ponitka (Caja almalı bu çocuğu, çok iş var bunda) 

2)Jaka Blazic

3)Bojan Bogdanovic (Yiğidi öldür hakkını ver)

Plase: Vladimir Lucic, Blake Schilb (Adamı zaten biliyorduk ama bu EL’e bu performansını taşıması sürpriz oldu), Daniel Hackett

En iyi savunmacı: 1) Dimitris Diamantidis 

2)Egor Vyaltsev (Adam tam bir görev adamı çıktı Rıza baba)

3)Sasha Kaun

Plase: Daniel Hackett

En İyi Koç

1)  pedoulakis  (Şu kadroya şu top, helal olsun sana be)

2) Zan Tabak (O takım olamamış takımı ayağa kaldırdı, son tabak kırılana kadar denedi ama olmadı)

3) Xavi Pasqual (Buna da yiğidi öldür hakkını ver

Plase: Ettore Messina

En Kötü Koç

En kötü koçu da yazmak istiyorum müsaadenle. Senin götüne koyayım Scariolo

En büyük hayal kırıklığı:

1)Bo McCalebb (Oyunuyla zaten EL’in 5.maçında falan fikir verdi ama adının hakkını birazcık verseydi)

2)Andy Panko (Geçen sene ACB Mvp’si olarak geldi, hem PAO’da hem de Malaga’da sıçtı)

3)Giorgi Shermadini (Ne Maccabi, ne Oly olmadı ya. Trinchieri haklıydı gitme derken)

En Kırık

1) Antonis Fotsis (Scariolo’ya gene küfürler geliyor ama 2 senedir top oynamıyor Fotsis.)

2) Martynas Pocius (Real’e giderek yanlış yaptı, Kuzminskas umarım daha doğru tercih yapar)

3) Martynas Gecevicius (Bu da Rytas’tan erken gitti)

Peri masalı takım:

1) Panathinaikos

2) Siena

3) Caja


***

paezbloyd


en iyi 5: bobby brown - vassilis spanoulis - rudy fernandez - viktor khryapa - ante tomiç

en iyi ikinci 5: zoran planinic - jamon gordon - devin smith - luka zoriç - paul davis

en iyi çıkış yapan oyuncu: 1) paul davis 2) fabian kasör 3) shawn james

en iyi savunmacı: 1) viktor khryapa 2) jamon gordon 3) shawn james

hayal kırıklığı: 1) malik hairston 2) bo mccalebb 3) fotsis

en kırık: 1) emir preldzic 2) buruzis 3) andersen

en iyi genç oyuncu: 1) leo westerman 2) nemanja nedovic 3) alex abrines

en iyi coach: 1) fabio laso 2) pedoulakis 3) sasa obradovic

peri masalı takım: 1) khimki 2) caja laboral 3) panathinaikos


***


tanju çiçek

En iyi koç: Pedulakis, Messina, Mahmuti(:d) --

En iyi çıkış: Bobby, Hickman, Paul Davis --

Savunmacı: Jamon, Shawn, Lasme

Peri Masalı: Caja Laboral, belki Siena olurdu ama patladı ibneler, Efes

Hayal kırıklığı takım tabi ki Fb ülker

Hayal kırıklığı oyuncu: Batiste, Dasic, Hairston, Medley

en iyi 5 : Bobby - Hickman - Rudy - Khryapa - Paul Davis

en iyi ikinci. 5: spa - lampe - tomic

***

arca yıldırım

en iyi 5: dimitris diamantidis, jamon lucas gordon, rudy fernandez, victor khryapa, ante tomic. 

en iyi çıkış yapan oyuncu: ante tomic.

en iyi savunmacı: jamon lucas gordon. 

en büyük hayal kırıklığı fenerbahçe ülker. 

peri masalı: caja laboral. en iyi coach: argiris pedoulakis

***

ongun karataş

En iyi 5: diamantidis , navarro ,rudy fernandez, kryhapa, tomic

En iyi çıkış yapan oyuncu: 1) Ante tomic 2) Shawn James 3) Mindaugas Kuzminskas

En iyi savunmacı: 1) Stephane Lasme 2) Paul Davis 3) Diamantidis

En büyük hayal kırıklığı: 1) Bo McCaleb 2) Sasha Vuyacic 3) Bulamadım. Sato veya batiste derim. hatta direk fb ülker.

Peri Masalı: Her ne kadar yarım da kalmış olsa Khimki, kadrosu değişmesine rağmen f4 ü son maça kadar zorlayan pana.

En iyi Coach: Argiris Pedoulakis

***

doruk kıraç

en iyi 5 : bobby brown,rudy fernandez,kostas papanik,khryapa,paul davis

en iyi savunmacı : moss , dimitris ve jamon :( bu son ikisi olmadı sanki

en iyi çıkış yapan oyuncu : bobby brown, luka zoric, leo westermann, kuzminskas, hackett

en büyük hayal kırıklığı : bo (fenerbahçe ülker), lorbek, zalgris ikinci tur performansı

peri masalı : zan tabak'lı laboral,pana ikinci tur ve playoff performansı :(, zalgris ilk tur performansı

en iyi coach : zan tabak, pedulakis :( , hadi buraya da laso'yu yazalım amk

***

bülent kayacan

En İyi 5:  Spanoulis - Diamantidis - Rudy - Davis - Tomic
En iyi çıkış yapan:  Paul Davis - Bobby Brown - S.James
En iyi savunma: Jamon Lucas - Diamantidis - S.James

En Kırık (Anlamadım cidden bunu)

H.Kırıklığı: Bo - Vujacic - 3.bulamadım.


Peri Masalı takım: Pao -Caja -Khimki
(bizim için Fenerbahçe ve Beşiktaş tabi J)

En iyi koç: Pedoulakis - Zan Tabak - Bartzokas 

***

decoburak

en iyi 5 | diamantidis-spanoulis-rudy fernandez-khryapa-paul davis

en iyi çıkış yapan | 1) bobby brown 2) ricky hickman 3) ante tomic

en iyi savunmacı | 1) jamon lucas gordon 2) diamantidis 3) khryapa

en kırık | 1) emir preldzic | 2) david andersen | 3) pero antic

en hayal kırıklığı | 1) mike batiste 2) kresimir loncar 3) erazem lorbek

peri masalı (takım) | 1) caja laboral 2) panathinakos 3) khimki

en iyi coach | 1) zan tabak 2) pedoulakis 3) oktay mahmuti



4 yorum:

  1. bir dergi falan açsanıza.

    YanıtlaSil
  2. kaç aydır tabak ın ne oldugunu anlamaya calısıyodum eyvallah

    YanıtlaSil
  3. Loved reading it, simply gripping and engaging like never before and I should say- this is far better than anything I have read in a while, much better than my last write up I had to go through- this one on Pune call girls and escorts.
    http://www.geetkulkarni.co.in/
    http://www.kritiapte.co.in/
    http://www.kritiapte.com/pune-call-girls-photos.html
    http://www.diaagnihotri.co.in
    http://www.nandinidivekar.com

    YanıtlaSil