14 Ekim 2012 Pazar

galatasaray - antalya bşb

takımı beyendim.

- antalya hacettepe'den sonra telekom'la beraber benim hala en büyük düşme adayım. bugün de ribaund sayılarından görüleceği üzere ( 46-28 ) fena ezildikleri pota altı meselesi onları bayağı yıpratacak.

- warren carter fena topçu değil. mangano'nun o haline 40 defa tercih edilir ama carter-gibson-eren pota altıyla altar hoca'nın işi çok zor. çünkü bu takımın en büyük ve tek hücum tehdidi jordan theodore ve ron lewis'in hızlı hücumları. bunun için de mutlaka ve mutlaka savunma ribaundlarının temiz şekilde alınıp topun hen hızlı sürede jordan'a emanet edilmesi lazım. maalesef bu şimdilik pek mümkün görünmüyor.

- ayrıca hakan demirel - reha öz ikilisinden de bugün öyle pek iç açıcı şeyler göremedik. hakan çok kötüydü, barış güney büyümüş, gökhan karabıyık garbage time bile değil, valentin ise hala pastal :(

bize dönecek olursak da iki önemli konu var bu maç içinde;

1) buradan ve twitter'dan sürekli söylediğimiz ve şuan basket şubesinin de 1. gündem maddesi olan arroyo hamlesi veya ihtiyacına yönelik bir durum. şöyle açmak lazım. bugün maçı canlı izleyemedim daha sonra tekrarını izleyebildim. maç içinde özellikle yarı saha hücumlarında daha hızlı ve hareketli olmayı denedik. şimdilik yarı sahayı geçince frene bastık ama belki ilerleyen dönemlerde fren işini daha da esnetebiliriz. tabii burada maçın antalya'yla oynandığını falan bayağı es geçiyorum.

bir küçük ekleme daha yapayım. burada kıstas daha hızlı karar verebilen bir oyun kurucu değil de daha hızlı gelebilen bir oyun kurucu yada oyun kurmadan ziyade hız katması istenen bir oyun kurucu. bu çok net bir gözlem değil ama hocanın takımı biraz daha jamont'un oyununa uydurabilme ihtiyacından doğmuş bir şey olabilir bu durum.

2) sertaç konusu? :) sertaç neden oynamıyor murat özyer mutlaka açıklama yapmalı!!1!!1

..............

- maça çok iyi başladık. antalya'nın n'dong ve macvan'ın arkasında durabilecek uzunları olmadığı için topu sürekli içeri indirdik. bunun neticesinde pek sayı bulamadık ama niyetimizi belli ettik.

- rakibin ekmeğine yağ sürer gibi yüksek tempoda oynadık ama onları 57 sayıda tuttuk. burada iyi olan taraf biz miyiz yoksa onlar mı çok kötü bunun yorumunu da deko yapsın.

- jamont'la parkedeyken bir tutukluluk oluyor takımda yada bana öyle geliyor. bilemedim öylesine yazmak istedim.

- macvan'ın yüz ifadesi ve takımı benimsemiş olması çok güzel. adam hep pozitif ve belli ki çok da çalışıyor. takıma adapte oldukça verimi artıyor. bugün de gayet iyiydi. yüzü dönük hücumları muazzam oynadı.

- dudley için de bir şeyler söylemezsek olmaz. basketbol - futbol örnekleri yavan kaçıyor biliyorum ama anadolu takımları için herve tum neyse tbl'de şampiyonluk yarışı için de erwin dudley o.


haftanın göksenin eleştirisi:

"ben göksenin'i iki pota altında cereyan eden fastbreak sonlarından tanırım. rakip potaya hareket ederken hakeme bakmasından, kendi potasına hareket ederken üstünden geçen rakibinden tanırım."

2 yorum:

  1. paez 2. yarıya yetiştim. gördüğüm antalya çok kötüydü abi. bizim savunma bu sene çok can yakacak ama bu maç ölçü değil bu açıdan.

    macvan en sevindiğim nokta. takımın bir parçası haline geldiğini hissettikçe performansı yükseliyor. sahip olduğu özellikler zaten malum.

    YanıtlaSil
  2. macvan konusunda yavaş yavaş soru işaretlerim kalkıyor. peki sen takımı nasıl buldun? genel açıdan tempo vs?

    YanıtlaSil