18 Nisan 2012 Çarşamba

BU BLOG SAN ANTONIO'NUN KARA BAĞRINDA SIRADAĞLAR GİBİ DURANLARINDIR


teksas'ın has takımı / 198 metredir rakımı / bize derler şanlı spurs / orak çekiç örs san antonio spurs diyerek başlıyoruz yazmaya. dünyanın en duncansever insanı paezbloyd ve şarkıları "kimseyi sevemedim ben san antonio'dan daha güzel" örneğinde olduğu gibi devamlı spurs'e bağlayarak söyleyen trouble ile beraber yola çıktık. o kadar başarılı olmasına rağmen bir türlü underrated kalmaktan kurtulamayan san antonio spurs'e ait eksik kalan apaçilik/fanboyluk kontenjanını dolduralım dedik. bu görevi ifa etmek şüphesiz çok erdemli bi harekettir ve mükafatı boldur (incil/markos 25)

son 13 yılda elde edilen 4 şampiyonluk, dünyanın einstein'dan sonra en zeki adamı gregg popovich, fundamental'in sözlükteki karşılığı tim duncan, muhteşem insan çay veren adam manu ginobili, arada çok saç baş yoldurmuş olsa da göz yaşlarını potaya damlatan adam tony parker... bunlar güzel adamlar. öncesinde amiral david robinson, tuttumu insanı canından bezdiren boş üçlük buldu mu affetmeyen bruce bowen... bunlar hakkında edecek kelamlarım olacak ilerde. bi girizgah niyetine bi şeyler yazalım derken herkesin birden hakkını verme isteği biraz panik yaptırmadı değil.

şanlı spurs dedik ama içerik sadece spurs'le sınırlı kalmayacak. kendimizi sınırlamayı gereksiz gördük. erkek basketbola ait her şey yazıp çizilebilir. formatı %80 belirledik ama zaman içinde tamamen rayına oturacaktır. biz de blogger olduk iyi mi. birazdan babamı arayıp "baba ben blogger oldum" diyeceğim ve "o ne lan itoğlu it" diyerek beni evlatlıktan reddedecek. olsun sonuçta çabamızın adı şanlı spurs :(


şimdilik bu kadarla yetinip sözü merkez stüdyolara bırakıyorum. sevgi saygı duncan vs...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder